obóz Quatronum Baranów Sandomierski 25. 06 - 06. 07. 18


No to tak: 25 czerwca zajechałam po raz pierwszy pod zamek w Baranowie na jakąś godzinę przed rozpoczęciem oficjalnie turnusu (jechałam prywatnie nie zorganizowanie więc oczywiście byłam dużo wcześniej.) Jadłam tam obiad we własnym zakresie, potem drugi obiad już w ramach obozu, potem oczywiście  r e g u l a m i n, zakwaterowanie i rozpakowanie, po kolacji ceremonia przydziału iiiiii............ VIRTUS. Na początku nie wiedziałam czy mam się cieszyć, ale potem przekonałam się że nie mogłam trafić lepiej. Mieliśmy najlepszą drużynę i najlepszego wychowawcę. Zajęcia były genialne i ciekawe, imprezy wieczorne nawet też. Fabuła też była interesująca, dążenie do zamknięcia uwolnionego ducha kradnącego zastawę stołową w brew pozorom okazało się całkiem niezłe. Najlepsze jednak były przypadkowe momenty w których trzeba było uczestniczyć żeby je rozumieć (np. KU*WA kto tu jest!?, zrozumie tylko pokój 118). Ludzie to również to co ostatecznie przesądziło o udanym obozie. Nikt nie wyrzucał mi rzeczy przez balkon, nie otwierał mi łazienki itd a wychowawcy starali się wykonać swoją robotę jak najlepiej, z pełnym zaangażowaniem. Przedostatni i ostatni dzień były jednak najbardziej wypełnione emocjami. Kiedy okazało się, że Virtus zajął trzecie miejsce a nie ostatnie jak wszyscy się spodziewali, wybuchła wielka radość i satysfakcja. Grupowe przytulasy i łzy szczęścia to najtrafniejszy opis tego wszystkiego, ale i tak żadne słowa nie wystarczą żeby to opowiedzieć. Wieczorem dostałam takiej derealizacji i oderwania od rzeczywistości, że niewiele pamiętam. Rano kiedy odjechał transport zorganizowany (czyli nie ja), po pewnej dziwnej sytuacji która nie jestem pewna czy się w ogóle wydarzyła moja derealizacja minęła i jeszcze na schodach rozpłakałam się całkowicie. Po długim czekaniu moja mame w końcu przyjechała po mnie i wróciłam niestety do domu. Będę tęsknić tęsknić tęsknić za wszystkimi i wszystkim stamtąd i wspominać przez najbliższy rok... mam nadzieję spotkać znowu chociaż kilka osób stąd w następne wakacje.............. 🌺🌺🌺🌺

Komentarze