serdeczne siema!

Szczęśliwego nowego roku i SIEMANKO WSZYSTKIM! Ja jestem Adzik i będę pisać na tym blogu przez mam nadzieję kupę czasu. Nie lubię pizzy ani chipsów ani innych fast foodów (poza kebabem. Wielbię kebab) i to taka najbardziej interesująca rzecz o mnie. Poza tym zbyt często używam skrótów więc proszę nie bić jeśli czasem z nimi przesadzę 😂. Moja ulubiona emoji to 😒 i używam jej zamiast większości emotek z gamy smutnych... wesołych z resztą też. Ja wiem że sporo osób opowiadanie o sobie przynudza ale dodam jeszcze że lubię cykać fotki. Zupełnie nie wiem co pisać... moje życie nie jest zbytnio ciekawe. Już widzę że nie będę miała o czym pisać na blogu, a moda na prowadzenie blożka minęła jakieś 6 lat temu ale jestem przecież taka inna i żyję po swojemu więc trochę podręczę nudnymi wpisami... na dzisiaj koniec, postaram się wrócić za tydzień 👋

Komentarze